سئو
سایت های بزرگ مثل دیجی کالا و علی بابا و ... همیشه هزینه های سنگینی بابت تبلیغات میکردن خوب این روش باعث شده بود علاوه بر هزینه های سنگینی که میکنن بازخورد زیادی هم دریافت نکنن برای همین دیجی کالا روشش رو عوض کرد تا بتونه هم هزینه ها رو کم کنه هم بازخورد رو بیشتر بکنه برای همین مجله های خبری خودشون رو راه اندازی کردن
digikala.com/mag/
alibaba.ir/mag/
تبلیغات این سایت ها بیشتر در سایت های تکنولوژی یا مجله خبری بود برای همین دیجی کالا تصمیم گرفت بجای تبلیغ کردن خودش بزرگترین مجله خبری رو بزنه اینطوری هزینه تبلیغاتش رو میتونست به صفر برسونه و کل رسانه رو با کمترین هزینه توی دستش بگیره
مشتریان زیادی سمت ما میان برای سفارش سئو بدون داشتن هیچ مطلبی و با داشتن یه صفحه میخوان سایتشون رو سئو کنن و نتایج عالی رو هم داشته باشن خوب چنین چیزی هیچ وقت نمیتونه در طولانی مدت برای شما بازدهی داشته باشه و فقط میتونه کوتاه مدت باشه و اگر میخواهید هزینه های خودتون در تبلیغات رو کاهش بدید تنها راهش تولید محتوا هست