محتوای سئو چیست؟ راهنمای ایجاد محتوای SEO
اگر نسبتاً تازه وارد دنیای شبکه جستجو هستید ، ممکن است اصطلاح "محتوای SEO" را که در جلسات بازاریابی مطرح می شود شنیده باشید.
مبتدیان برای ایجاد محتوای SEO راهنمایی می کنند
این راهنمای مبتدی برای پاسخ به سه سؤال طراحی شده است:
محتوای SEO چیست؟
چه نوع محتوای SEO؟
استراتژی محتوای SEO چیست؟
اگر در مورد استراتژی های ایجاد محتوای سئو سؤالی دارید که من در اینجا به آنها پاسخ نمی دهم ، اجازه دهید نظرات را به من اطلاع دهید و من در اینجا یا در یک پست بلاگ آینده به آنها پاسخ خواهم داد. همچنین ، اگر به دنبال نکات SEO برای COVID-19 هستید ، به 13 استراتژی سئو منتشر شده برای COVID-19 مراجعه کنید.
بیا شروع کنیم!
محتوای سئو چیست؟
برای درک منظور از بازاریاب ها برای محتوای سئو ، تقسیم این اصطلاح به اجزای آن مفید است:
"SEO" به SEO یا فرآیند بهبود یک وب سایت اشاره دارد تا افراد بتوانند به راحتی آن را در موتورهای جستجو مانند Google پیدا کنند.
با "محتوا" منظور ما هرگونه اطلاعاتی در وب است که می تواند در وب مورد استفاده قرار گیرد (بیشتر در مورد انواع مختلف محتوای زیر).
بنابراین ، کنار هم قرار دادن این دو مفهوم: محتوای SEO هر محتوا است که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ایجاد می شود.
من به شما تمام آنچه شما نیاز دارید در مورد بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو بدانید را در اینجا نمی گویم. این "سرنخ دیگری" است. اما در اینجا یک ابزار به روزرسانی بسیار سریع در مورد آنچه باید برای بهبود موتورهای جستجو برای محتوای وب خود انجام دهید وجود دارد:
تحقیق در مورد کلید واژه: اگر می خواهید با جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع نوشتن ، یک جستجوی کلید واژه انجام دهید. به این ترتیب ، شما می توانید روی کلمات کلیدی تمرکز کنید که در حال حاضر مقدار مشخصی از حجم جستجو را دارند - به عبارت دیگر ، در مورد موضوعات بنویسید (یا به جستجوی مناطق کلیدی بپردازید!) که مردم در واقع در حال جستجوی اطلاعات در مورد آن هستند.
بهینه سازی کلید واژه: برای به حداکثر رساندن پتانسیل جستجو ، از کجا و چگونگی استفاده از کلمات کلیدی در محتوای خود بیابید. (SEOMoz یک راهنمای عالی برای بهینه سازی در صفحه ارائه می دهد.)
سازماندهی محتوا: مطالب موجود در سایت شما باید به شکلی منطقی سازماندهی شوند. این نه تنها برای بهینه سازی موتور جستجو مفید است بلکه به بازدید کنندگان سایت شما کمک می کند تا سایر مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنند. (هرچه آنها در سایت شما ماندگار شوند ، بهتر می شوند.)
ارتقاء محتوا: با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوندهایی به محتوای خود (چه از نظر داخلی و چه از طریق وب سایت های خارجی) ، میزان دید جدیدی را که ایجاد می کنید ، افزایش دهید.
یک کلمه سریع در مورد اهداف
این را به خاطر داشته باشید که اگر ترافیک موتور جستجو تنها هدف شما باشد ، احتمالاً نتایج شما تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. برای جلب رضایت هر دو موتور جستجو (که به شما در مرتبه بالایی پاداش می دهد) ، مشتریان بالقوه و بازدید کننده های برگشتی ، شما باید ارزش بالاتری نسبت به موتور جستجو و فراتر از آن ارائه دهید. به عبارت دیگر ، این ماده "مرتب" را مرتب نمی کند که در رتبه بندی و جمع شده باشد ، اما هیچ ارزش اضافی را برای کاربر موتور جستجو فراهم نمی کند. سایت هایی که محتوای "نازک" با ارزش کم دارند ، در معرض مجازات مجازات توسط گوگل هستند. آنها همچنین تمایل به نرخ گزاف گویی بالا و نرخ تبدیل پایین دارند.
انواع محتوای SEO
محتوای SEO می تواند شامل موارد زیر باشد:
صفحات محصول - این نان و کره برای هر سایت تجارت الکترونیکی خرده فروشی است. یک صفحه محصول خوب می تواند به عنوان صفحه فرود SEO و PPC شما باشد.
بلاگ پست - وبلاگ یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای SEO است. به طور کلی ، پست های وبلاگ جذاب تر هستند و احتمالاً پیوندها را بیش از صفحات محصول جذب می کنند ، بنابراین می تواند راهی عالی برای ایجاد مقداری قدرت برای سایت شما باشد. (به خاطر داشته باشید ، وبلاگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانید از آنها برای میزبانی هر یک از انواع محتویات زیر در این لیست استفاده کنید.)
مقالات - به یک مقاله خبری ، مصاحبه یا مقاله فکر کنید. این نوع اصلی محتوا است که در اکثر وب سایت ها مانند روزنامه ها یا مجلات پیدا خواهید کرد.
لیست ها - لیست واقعاً نوعی مقاله است ، اما قاب بندی آن به عنوان یک لیست (مانند "10 راه برای صورتحساب انرژی پایین" یا "101 چیزهایی که از Google متنفرم") اسکن را آسان می کند. این نوع عناوین همچنین وقتی در نتایج جستجو یا در فیدهای رسانه های اجتماعی یافت می شوند قابل کلیک تر هستند.
شواهد - راهنما یک محتوای طولانی تر است که به طور مفصل نحوه انجام کاری را توضیح می دهد. (راهنماها غالباً به چندین صفحه وب تقسیم می شوند ، اگرچه بهترین کار این است که به کاربران اجازه دهید در صورت تمایل مطالب طولانی را به عنوان یک صفحه واحد مشاهده کنند.) می توانید یک راهنمای کامل را در وب سایت خود منتشر کنید ، یا می توانید خلاصه یا گزیده هایی را منتشر کنید که برای پر کردن بازدید کنندگان نیاز دارد. فرم ثبت نام برای مطالعه راهنمای کامل. این می تواند یک راه خوب برای تولید سرب باشد ، اما بخاطر داشته باشید که ایجاد دیوار رجیستری احتمالاً میزان ترافیک سئو را که می توانید به این راهنما هدایت کنید کاهش می دهد.
فیلم ها - به طور کلی ، فیلم های کمتری نسبت به صفحات متنی در وب وجود دارد. بنابراین ، ممکن است رتبه بندی در صفحه اول یک کلمه کلیدی رقابتی با ایجاد یک فیلم به جای یک مقاله آسان تر باشد. بسته به نوع سایت یا شغلی که اداره می کنید ، فیلم ها می توانند راهی عالی برای جذب و دستیابی به مخاطبان باشند. در نظر گرفته شده
برچسب ها :
7 Secrets of Professional SEO Article Writers ,
Writing Articles for SEO | Wiley ,
SEO News ,
Trends ,
Expert Analysis & How-Tos ,
Latest SEO & SEM Articles in 2020 ,
SEO Articles ,
Introduction to Search Engine Optimization ,
Best of 2017 ,
Related Articles & Internal Linking ,
What is SEO friendly article? ,
How do SEO articles use keywords? ,
What SEO 2020? ,
What is SEO content marketing? ,