در گذشته شرکت ها برای رقابت بیشتر به تخریب یکدیگر میپرداختند اما امروزه با باهوش شدن مخاطب ها
شرکت ها با تخریب نمیتونن مخاطب رو فریب بدن و اگر تخریب کننده اشتباه کنه خودش ضربه اصلی رو میخوره
میگن یه زمانی استیو جابز صاحب اپل یه گوشی ضد ضربه ساخت که به نوکیا بگه گوشی ما خیلی بهتره نوکیا هم عصبی شد و این فیلم رو منتشر کرد و نوکیا مشهور تر شد البته این تخریب نبود بیشتر جنبه رقابتی داشت ولی خوب باز نوکیا مقابله به مثل کرد و مشهور تر شد البته این فیلم خیلی قدیمی هست
شرکت هایی که به دنبال رقابت هستن سریعتر رشد میکنن تا شرکت هایی که مدام در حال تخریب رقیب خود هستن
بالا بردن علم میتونه بهترین رقابت باشه
رقابت کنیم نه تخریب