صاحبین مشاغل مختلف جهت پیشبرد بهتر روند کاری خود نیازمند آموزشهای خاص بوده و پرسنل کافی شاپ نیز از این امر مستثنی نخواهند بود. فراگیری دورههای آموزشی کافی شاپ مهارت و توانایی اشتغال با عنوان مدیر، کافی من، باریستا و بارتندر در کافی شاپ، هتل یا رستورانهای بزرگ را برای اشخاص به ارمغان خواهند آورد. با رشد چشمگیر این مشاغل در بازار جهانی شاهد حضور افراد متخصص در کشورهای دیگر نیز هستید و تنها با یادگیری اصولی و کسب مدارک لازم امکان مهاجرت نیز برای شما فراهم خواهد شد.
بهترین دوره آموزش کافی شاپ در کشور ایران توسط مجموعه دهکده جهانی دانش و مهارت ارائه شده و برای کسب قابلیتهای کاربردی جدید افراد بسیار مناسب است. از ویژگیهای خاص دوره آموزشی کافی شاپ میتوان به آموزش عملی کار با دستگاه، تعمیر و نگهداری تجهیزات بههمراه ارائه گواهینامه بینالمللی دو زبانه توسط دانشگاه نورث وست اشاره داشت. همچنین هنرجویان امکان دریافت وام 50 میلیون تومانی را نیز خواهند داشت. علاقهمندان جهت آشنایی بیشتر با محتوای دوره آموزش کافی شاپ و قابلیتهای دوره آموزشی کافی تا انتها همراه بلاگ کافی شاپ سایت دانش و مهارت باشید.
آموزش کافی شاپ
کافی شاپ محلی برای لذت بردن از انواع نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد، دسر، کیک و شیرینی بوده و هر یک از پرسنل این مجموعه جهت افزایش بازدهی باید دوره آموزش کافی شاپ را پشت سر بگذارند. آشنایی با اصول اولیه ارتباط با مشتری، منو نویسی، کار با دستگاهها، تعمیر و نگهداری تجهیزات در کنار قوانین و قواعد کاری بارتندر و باریستا از ملزومات کاری اشخاص فعال در کافی شاپ است.
جهت آشنایی کامل با باریستا و دم آوری نوشیدنی گرم در بخش باریستا و دم آوری و نوشیدنی های گرم مراجعه کرده و با دوره آموزشی کافی شاپ در حوزه تخصصی نوشیدنی گرم را مطالعه نمایید. اما دیگر بخشهای مدیریت کافی شاپ به شکل جزئیتر در ادامه برای شما علاقهمندان به آموزش کافی شاپ مورد بررسی قرار خواهد گرفت. کافی شاپ محلی شیک و با کلاس بوده و توجه به کوچکترین نکات نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
بخش های مختلف کافی شاپ
در وهله اول باید تمامی بخشهای اصلی و مهم تشکیل دهنده کافی شاپ را شناسایی کرده و سپس برای هر کدام از آنها طرح، نقشه و یادگیری آموزش خاص در نظر گرفته شود. از مهمترین قسمتهای کافی شاپ میتوان به موارد موجود در لیست زیر اشاره داشت:
- سالن اصلی و متراژ کلی کافی شاپ
- دیزاین و طراحی دیوارها
- چینش میز و صندلی
- استفاده از چشمانداز یا محلی برای عکس گرفتن
- تامین سفارشات مختلف نوشیدنی گرم، سرد و انواع دسر
- منو نویسی و تهیه سریع موارد موجود در لیست
- پرسنل مجرب، متعهد و با شخصیت کاری بالا
- مدیریت فضا و مشتریان
- نظافت محیط، پرسنل و لوازم مصرفی
- تعمیر و نگهداری تجهیزات
- تزئین خلاقانه
- مرغوبیت مواد اولیه مصرفی
و بسیاری از موارد دیگر که بر اساس هدف اصلی مجموعه مشخص شده و باید طبق ضوابط خاص جهت تامین آنها تلاش شود. اما در ادامه با برخی از انواع آموزش کافی شاپ همراه شما خواهیم بود.
https://gkv.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%a7%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d9%be/