ما را دنبال کنید

جستجوگر

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 228
  • بازديد ديروز : 310
  • بازديد کننده امروز : 38
  • بازديد کننده ديروز : 44
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 1,692
  • بازديد ماه : 6,129
  • بازديد سال : 58,506
  • بازديد کلي : 229,857
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 44.192.26.60
  • مرورگر :
  • سيستم عامل :

کدهای اختصاصی

    آموزش طراحی و سئو سایت - دوین نت آموزش طراحی و سئو و بهینه سازی سایت - دوین نت بک لینک رایگان - لینکسازی - سئو آف پیج
سئو 2252 بازدید 0

تغییر ذهن کاربر باعث کاهش شدید فروش و اعتبار 

 

تصور کنید شما میخواید به کاربرتون بگید این رنگ قرمز قرمز نیست  آبی هست این  باعث اذیت کاربر میشیه و در نتیجه  باعث کاهش فروش و اعتبار شما میشه 

 

حالا این قضیه چه ربطی به سایت  داره بعضی کسب و کار ها هستن یه اسم خاص دارن مثلا اسم دکتر درونشون اومده خوب شما با شنیدن کلمه دکتر رنگ آبی و بنفش یا سبز میاد تو ذهنتون حالا ما بیایم لوگوی سایتی که داخلش اسم دکتر هست  رو قرمز یا نارنجی درست کنیم ذهنیت کاربر رو دارید عوض میکنید و باعث رنجش و فراری کاربر میشید 

 

یا فکر کنید سایت کشاورزی زدید رنگ لوگوش رو بجای سبز و قهوه ایی رنگ بنفش گذاشتید 

 

برای اینکه این موضوع رو کامل تر درک کنید لوگوی دیجی کالا رو به رنگ های مختلف در آوردیم شما به کدوم بیشتر اعتماد میکنید و کدوم برند ساز تره ؟ و وقتی اسم کالای دیجیتال میاد ذهنتون به سمت کدوم رنگ میره ؟ 

 

هر رنگ نشانه یه چیزیه و اگر درست انتخاب نشه ممکنه باعث ورشکستگی هم بشه 

 

در انتخاب رنگ دقت کنید 

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]

نظرات ارسال شده

درباره ما

 آموزش لینکسازی آف پیج و سئو و بهینه سازی سایت - دوین نت
آموزش طراحی و سئو سایت - دوین نت آموزش طراحی و سئو و بهینه سازی سایت - دوین نت بک لینک رایگان - لینکسازی - سئو آف پیج

پیوندهای روزانه