آموزش لینکسازی آف پیج و سئو و بهینه سازی سایت - دوین نت

در انتخاب رنگ دقت کنید

تغییر ذهن کاربر باعث کاهش شدید فروش و اعتبار    تصور کنید شما میخواید به کاربرتون بگید این رنگ قرمز قرمز نیست  آبی هست این  باعث اذیت کاربر میشیه و در نتیجه  باعث کاهش فروش و اعتبار شما میشه    حالا این قضیه چه ربطی به سایت  داره بعضی کسب و کار ها هستن یه اسم خاص دارن مثلا اسم دکتر درونشون اومده خوب شما با شنیدن کلمه دکتر رنگ آبی و بنفش یا سبز میاد تو ذهنتون حالا ما بیایم لوگوی سایتی که داخلش اسم دکتر هست  رو قرمز یا نارنجی درست کنیم ذهنیت کاربر رو دارید…

در انتخاب رنگ دقت کنید

در انتخاب رنگ دقت کنید 1640
  • به قلم
  • ارسالی در تاریخ : شنبه 12 / 07 / 1399 ساعت 0:17

تغییر ذهن کاربر باعث کاهش شدید فروش و اعتبار 

 

تصور کنید شما میخواید به کاربرتون بگید این رنگ قرمز قرمز نیست  آبی هست این  باعث اذیت کاربر میشیه و در نتیجه  باعث کاهش فروش و اعتبار شما میشه 

 

حالا این قضیه چه ربطی به سایت  داره بعضی کسب و کار ها هستن یه اسم خاص دارن مثلا اسم دکتر درونشون اومده خوب شما با شنیدن کلمه دکتر رنگ آبی و بنفش یا سبز میاد تو ذهنتون حالا ما بیایم لوگوی سایتی که داخلش اسم دکتر هست  رو قرمز یا نارنجی درست کنیم ذهنیت کاربر رو دارید عوض میکنید و باعث رنجش و فراری کاربر میشید 

 

یا فکر کنید سایت کشاورزی زدید رنگ لوگوش رو بجای سبز و قهوه ایی رنگ بنفش گذاشتید 

 

برای اینکه این موضوع رو کامل تر درک کنید لوگوی دیجی کالا رو به رنگ های مختلف در آوردیم شما به کدوم بیشتر اعتماد میکنید و کدوم برند ساز تره ؟ و وقتی اسم کالای دیجیتال میاد ذهنتون به سمت کدوم رنگ میره ؟ 

 

هر رنگ نشانه یه چیزیه و اگر درست انتخاب نشه ممکنه باعث ورشکستگی هم بشه 

 

در انتخاب رنگ دقت کنید 

سفارش طراحی قالب